Starší ohlasy *** 6.5.2002 Poteseni na moji strane. Takze Vas budu volit (ne oslit) Drzim palce. jen aby jste potom mel jeste cas na spívani. Prijemny a blbuprosty tyden Rh+ *** 6.5.2002 Vážený pane, Nevím jak se dostal moje adresa do vašeho adresáře, ale prosím o její vyřazení. Nemám nic proti Vám ani Vašem postojům, ale patřím k […]
Starší ohlasy
***
6.5.2002
Poteseni na moji strane. Takze Vas budu volit (ne oslit) Drzim palce. jen aby jste potom mel jeste cas na spívani.
Prijemny a blbuprosty tyden Rh+
***
6.5.2002
Vážený pane, Nevím jak se dostal moje adresa do vašeho adresáře, ale prosím o její vyřazení. Nemám nic proti Vám ani Vašem postojům, ale patřím k lidem kteří se o politiku nestarají, bohužel jsem se tak vrátil do dob předrevolučních … ale to by bylo na dlouhou rozpravu, do které se nemíním pouštět.
Přeji Vám hodně životní síly…
S pozdravem Ing. Zbyněk ŠKOPÁN
***
6.5.2002
Dobrý den, politika mne nezajímá a proto mi prosím Vaše projevy už neposílejte.
S pozdravem F. Nečas – politicky neangažovný nestraník
***
6.5.2002
Vazeny pane Hutko!
Vsechny projevy mame s manzelem precteny a srdecne jsme se pobavili. Skrze Vas dame hlas nejakymu gaunerovi. Politika je depresivni. Blahoslaveni chudi duchem. Tem je vsechno jedno. Uz ani humor nepomaha. Ze bych trpela depresi? Jsem narozena ve znameni Ryb. Rybicky maji k depresim sklony. S jednou moji davnou spolupracovnici, mimochodem taky Rybicka, jsme musely pri pohrbu naseho kolegy opustit obradni sin jenom proto, ze misto place se nam chtelo strasne smat. Taky mam nekdy chut odejit z Ceska. Ale bohuzel uz mi moc do smichu neni. Tak to uz neni deprese? Co to tedy je?
Zdravi Pavlina.
***
6.5.2002
Ju, diky moc. Veci urcite zajimave ale mimo meho zajmu, prosim vyrad si me z adresare.
Diky Katarina
***
6.5.2002
Dobrý den, reaguji na vaši “nabídku” a prosím: už mi vaše volební a jiné projevy neposílejte.
Díky a nicméně: zlomte vaz!
Jana Bohutínská
***
6.5.2002
K projevům J.Hutky:
zatím jsou to jen nářky a depresivní zkušenosti.
Zatím jsou to jen reakce na někoho nebo na něco.
Případně dobrá slohová cvičení, která si přečte jen ten, koho pojí osobní účast.
Chybí mi:
- nějaká přímá a srozumitelná akce
- o co se já (tedy kandidát) budu snažit v politice
- a kapička optimismu
Úvahy a stylistická cvičení v takovém rozsahu působí spíše protivně. Protože patřím k nadšeným příznivcům a doufám ve volební vítězství, chci apelovat na kulturu slova a činů. Např. reakce na “moji ženu” je hodně dobrá. Ale proboha jenom jednou. Koho budu volit? Ženu a její názory?
Robby Černý
***
6.5.2002
Milí Jaroslave,
ráda Tě poslouchám když zpíváš i hovoříš. S manželem dělám muziku a patříme ke generaci, která zpívala tvé písně když jsi žil jinde než doma. Věř mi, že mám velké dilema koho volit. Po roce 1989 jsem se totiž dozvěděla, že ČR není mou zemí i když se tu narodila ředa mých předků. Zatím co pro gaunery všeho druhu a rasy přišla po revoluci svoboda pro mne a mou rodinu svoboda skončila. Jsem česká Romka. Bojím se o svého syna, který studuje FEL v Plzni, bojím se o svou desetiletou dceru, kterou její spolužák i dnes posílá do plynu. Ráda Ti dám hlas, protože pochybuji, že některá z jiných stran má ve svém programu prosazovat lidskost, slušnost, a poctivost.
Jen aby to nedopadlo u nás stejně jako v prvním kole voleb ve Francii. Přeji všem tobě podobným lidem světlo a lásku.
ahoj Jana Hejkrlíková
***
6.5.2002
Vazeny pane,
Vase posta je misty vtipna, sotva ji vsak mohu oznacit za radostnou. V teto sebecharakteristice zda se mi, ze podlehate sebeklamu politika, ze vsichni o nej maji zajem. Zda se, ze ani humorna antistrana nebrani nekterym pruvodnim jevum ze zivota politikova…
Nevyzadane hromadne dopisy mam stale mene rad, byt jsem se jich v minulosti nekolikrat dopustil. Zadam proto o vyneti z Vaseho rozesilaciho seznamu.
Bohuslav Blazek
***
6.5.2002
Mily pane Hutko, moc jsem se pobavila volebnimi projevy. doufam, ze je prednasite tez life pri koncertech. Srdecne a palce drzici, Vase Heelena Beckerova
***
6.5.2002
Vazeny priteli,
Vase projevy rad ctu a dekuji vam za ne. Myslim, ze obsahuji nejen humor, ale take hlas zdraveho rozumu, ktery v nasi politicke scene jaksi chybi. Tesim se na dalsi i kdyz jsem si dost jisty, ze vas volit nebudu. Ale nemusi vas to mrzet, protoze muj hlas dopadne stejne, jako bych volil vas.
Zdenek Maruna
***
6.5.2002
Poslala jsem Hutku i Ruzovkovi – dokonce to zvládl – a je tím nadsen . i mu to evokovalo dávné vzpomínky na nej… Docela nechápu lidi, kterí cítí,. ze “musí” jít k volbám …ale neví, koho volit já mám spís dilema, jestli tu “hru” jeste vubec hrát – a nebo jestli uz se starat i jiný veci – samozrejme predevsím o sebe!
Pokud bych sla, tak mám 4, které bych volila:
Koalici (moje nostalgie pro Hanku Marvanovou a Rumla-snad i dalsí – uz to nesleduju.)
ODU – téz nostalgie – znám tam slusný lidi.
Nadeji – Moniku Pajerovou (studentka z “Listopadu” – a mám ji za rozumnou)
a Jarouse!! (cili tu hru hrát – ale uz jinak – jako prechodové období …k cemu ..?. k “lepsím zítrkum”….?….k úplne jiné zmene…?…vseho…?…………..?…..)
.ahojky…králík.
***
6.5.2002
mily pane Hutko, protoze mam zamluvene listky na Vas koncert vecer. Moc se tesim.
Je od Vas velmi hezke, ze posilate Vase texty, ja se z nich velmi raduji a dovolim si, ac sama nevyzadane rady moc neakceptuji – jednu Vam presto udelit: Jiz tak je od vas obetave, jak to vsechno rozesilate a lidem usnadnujete ke vsemu pristup, procez se klidne vyprdnete na stezovatele, co jim dela potiz cist bez diakritiky, proste je to nutnost kvuli nekterym, co by otevreli misto projevu jen sypani, tak to tak jednou je a basta. At jsou radi, ze jim vubec neco posilate. A to aspon ja teda jsem!!!
Preju vse dobre, hodne stesti a volebni uspech!! Vase Jana Chaloupkova
***
6.5.2002
Vazeny pane Hutko,
skutecne nemam cas ani chut cist jakekoliv projevy kandidatu nebo politiku, takze budu rad, pokud me ze sveho seznamu vykrtnete. Nicmene Vam ve Vasem usili uprimne preji hodne uspechu, da-li se dnes v teto oblasti a v teto zemi cokoliv pozitivniho ocekavat…
S pozdravem, M.Skolil
***
6.5.2002
Děkuji za “radostné čtení” , doufám že ho mohu rozšiřovat dál, pro usmátí i pro zamyšlení.
Dana Dušková, Ledeč n. Sázavou
***
6.5.2002
To je v pohode. Rad se poucim. Na oplatku mi drzte prsty, aby se mi podarilo vybojovat finance na projekt pro nevidome “Voláni prírody” – obrazovy a zvukovy atlas prirody. Nech se dari. Rh+
***
6.5.2002
Vážený pane Hutka,
bylo by to pěkné, kdybychom my lidé prostí a vůbec hudebníci obecně měli svého člověka v parlamentu.
Je sice nasnadě, že soudruzi z prognostického ústavu opět zvítězí, nicméně pokusím se na našich skromných koncertech alespoň o propagaci Vašich čestných myšlenek. Doufám, že pak až budete projíždět v naleštěném voze noční Prahou, vracejíc se z důležitých zasedání, vzpomenete občas i na nás – prosté dělníky hudby.
S pozdravem Petr Vaněk, XXL worchestra
***
6.5.2002
Díky, přeposílám svůj článeček.
Podivné volby
Většina občanů se domnívá, že žije v demokratické zemi. Argumentem jsou svobodné volby, kde v soutěži několika desítek politických stran zvítězí ta nejlepší. Jen pár zatvrzelých rýpalů tvrdí, že tomu tak není. Pokusím se jejich námitky shrnout:
1. Demokratických voleb se pravidelně účastní nedemokratická strana – KSČM. Hrdě se hlásí k odkazu KSČ, která 40 let praktikovala diktaturu proletariátu, totalitu nejhrubšího zrna s katastrofálními následky. Historie nás učí, že za určitých okolností lidé zcela svobodně nedemokratickou stranu volí, jinými slovy demokraticky si zvolí nedemokratické zřízení.
2. Před volbami politické strany jasně nedeklarují, kdo může a kdo nemůže být jejich koaličním partnerem po volbách. Tak se stalo, že pravicová strana lákající voliče heslem “Doleva a nebo s Klausem” toto heslo po volbách změnila na “Doleva s Klausem” a bez uzardění uzavřela tzv. opoziční smlouvu se stranou levicovou. Čtyři roky pak voličům věšela na nos bulíky, že to nebyla zrada, ale státnická oběť, neb jiná možnost nebyla.
3. Jak ukazují průzkumy preferencí, voličská základna se rozdělila do poměrně stálých táborů. Lidé volí “tu svou” stranu bez ohledu na to, jak se jejich strana uplynulé 4 roky chovala. Nic nevadí, že si z veřejnosti a úřadů udělala legraci mrtvými dárci, nic nevadí, že z darů neplatila daně, nic nevadí, že se pokusila mocensky ovládnout ČT, nic nevadí, že ačkoliv programově chce do EU, hájí “národní zájmy”, až jsme v EU pro smích, nic nevadí, že jejich předseda přešel od arogantního chování k fackám. Tu svou stranu budou volit, kdyby trakaře padaly.
4. Ačkoliv máme kolem 30 politických stran, volič zná jen strany 4. Ty mají přístup do médií. Ostatní strany jsou trpěny jako folklór pro zdání demokracie a smějí tu a tam prohodit slovo. Zvlášť odpudivý je přístup TV NOVA. Např. do pořadu Kotel Petr Cibulka nesmí. Můžete volat řediteli a on vám řekne, že neparlamentní strany nemají odpovědnost a proto je nebude vysílat. Tak parlamentní strany získávají podstatnou výhodu a své posty jen upevňují, zatímco neparlamentní strany jsou ze hry předem vyřazeny. Karty jsou dávno rozdány a lidé, kteří tvrdí, že není koho volit, mají pravdu.
Petr Jánský, Cheb
***
6.5.2002
Vážený příteli,
díkuji za oba Projevy, jsem pro. Ale koho budu volit zatím netuším, i když jsem jakožto “tamzemec” získal díky Socdemákům právo volit i venku. Ten první jsem neotevřel, ale dvojku a trojku ano.
Konec blbé nálady bych si přál i já a hodně brzo. Protože tady je stále pořád furt nějaký důvod k náladě blbé. Tak na příklad – včera večer jsem byl velice nepříjemně opět překvapen reakcí diváků v pořadu “Největší dojem týdne” (včera byl konec měsíce a bal tedy spojen i s “Největším dojmem měsíce”). To je pořad, který má jedna populární redaktorka bělehradského Studia B jménem Olja Bečković (její otec je mimochodem známý národovec a pánbíčkář básník Matija Bečković, ale ona mi připadá celkom normální).
Vždy jsou přítomny 3 osobnosti z politického nebo kulturního života, já se občas dívám, většinou ne, protože mne ty zatvrzelé reakce eklují a nemůžu je ani poslouchat. Mám toho prostě za těch tucet Miloševićovejch let dost. Takže si představte, že největší dojem na publikum srbské udělal snímek “přerušeného rodinného štěstí dědečka Ojdaniće”, který se momentálně nachází v Haagu. Chudáka dědu, který si tak krásně hraje s vnoučky, bezdůvodně odvlekli, takže nejen on na snímku, ale v mnohých rodinách si utírali slzy. Další dojmy popisovat nebudu, ale jsou také dost hrůzné – tak třeba (spoň ještě jeden) na oslavě Dnů Krajiny se náhle objevili černě odění chlapíci s černými vlajkami ozdobenými skříženými hnáty a lebkou, kteří se představili jako “Dinarští četnici” a měli projev k veselícímu se lidu v tom smyslu, že je varují, aby se do roka veselili v době přípravy na Velikonoční svátky, protože je to rouhání Bohu na nebesích.
Čili o malé i větší Le Peny nikde nouze. Ty černé prapory s těmi hnáty jsou tradicí z balkánských válek, kdy četnici (název je od čety) představovali srbské komandosy nebo úderné oddíly. Nejhorší je to, že nikdo nereagoval a že jsou ti chlapíci i dále venku a mohou pokračovat ve své bohulibé činnosti. Prostě jsou velice pravoslavní a to je zde momentálně v módě a křižují se i ti, kteří byli dobrých pár let ve straně a při pohřbu maršála Tita (kterému ted’ neřeknou jinak než Broz) klesali na kolena, lomili rukama a nosili na klopách heslo “Po Titovi bude Tito”.
Takže si čtu knihy, které si přináším z výletů, právě jsem dočetl nejnovější knihu Jiřího Rajlicha, tedy o čs. letcích v roce 1942 v RAF a chystám se na Jaroslava Šedivého “Černínský palác v roce nula”. A k tomu mám stálý příliv novin z letadel, takže vím co se děje – aspoň tedy občas.
Ja, abych nezapomněl ten vybombardovaný věžák naproti, někdejší sídlo Ústředního výboru strany, začali opravovat. Nevím zda jsem psal, že bydlím na Novém Bělehradě naproti soutoku Dunaje se Sávou a asi 800 m ode mne je ten barák (dostal to dvakrát, bouchlo to dost) a asi kilák a půl je Čínské velvyslanectví (tam se strefili prý omylem, ale to byla mnohem větší řacha). Ale to už je díkybohu za námi.
Zatím sundavají vnější hliníkové rámy se zůstatky skel a má se tam dělat nové prodejní středisko. Statika je prý dobrá, takže aspoň jedne vzpomínku na válku zmizí.
Jak jsem se díval do kalendáře zjistil jsem, že bylo Jaroslava, takže aspoň opožděně gratuluju. Podívám se na www a s těmi hlasy si to rozmyslím, ale nic neslibuju. A protože jsem plzeňák, tak dneska slavím a s tím Kam nebo Kde domov můj jste mne taky dostal. A možná, že Vás bude zajímat tato historka, kterou zde vyprávěl v roce 1989 nebo 1990 na filmovém festivalu FEST režisér Miloš Forman. Datum si už opravdu nepamatuju, ale historku jo.
Tedy Forman se rozjel někam do Texasu koupit si ranč. A ve velkém horku si chtěl v jedné vsi protáhnout nohy a náhle viděl jak v zahradě pod přístřeškem černoch peče koblihy. Černoch se na něj podíval a zeptal se ho čistou češtinou “Co čumíš?”. Užaslý MF se jen vzmohl ukázat rukou a říci taky česky “No pečete koblihy”. Teď byla řada na černochovi, aby zkoprněl a jen se zeptal “Chceš jednu?”. Načež MF ukusoval koblihu a pořád si to nemohl srovnat v hlavě – Texas, horko, českej černoch a proto se zeptal – Prosím Vás Vy jste Čech?, načež mu černoch znechuceně odvětil ? “Ne, Moravák”. Tak to jen tak na okraj, doufám, že jsem se moc nerozkecal. Srdečně zdraví a volební úspěchy přeje OK.
P.S. Pozdrav paní choti.
***
6.5.2002
Mily Jaroslave,
tva kandidatura v necem, co bych nazval “strana mirne poezie v mezich zdraveho rozumu” probouzi k zivotu politickou tradici, o ktere jsem si myslel, ze uz uhynula na ubyte v sebe se vazne beroucim Cesku. Tve projevy ukazuji, ze tomu tak neni, preju manifestacni zvoleni a slibuji svuj hlas a i hlas tech nad nimiz vykonavam despotickou moc – ale tech je malo.
Zdravi Vaclav Belohradsky
***
6.5.2002
Vazeny a mily pane,
prosim tedy o vyskrtnuti me adresy z Vaseho adresare. Preju Vam ovsem volebni uspech, nebo aspon hodne legrace, ale elektronickou schranku potrebuju na jine veci.
Dekuju za pochopeni a srdecne zdravim, Jan A. Dus.
***
6.5.2002
Ahoj Jardo,
jsem ráda, že jsi mi vyřešil problém koho volit. Novinky mi posílej dál! Měj se hezky!
Ivana
***
6.5.2002
Vazeny pane Hutko,
dekujeme Vam za program, po Vasich odkazech jsem se dostal az do Vasi Balbinovy poeticke hospudky, napadlo mne, v ramci naseho internetoveho kulturniho magazinu Totem.cz poradame ruzna literarni cteni, nebylo mozno u vas take vystoupit?:-) Seznam nasich akci naleznete zde: www.totem.cz/goc.php, stanovy naseho literarniho sdruzeni tady: www.totem.cz/goc1.php.
Pekny den a mnoho volebniho stesti za redakci Totemu preje Martin Zbornik
***
6.5.2002
Mily pane Hutko,
pri vsi ucte k Vasi praci Vas prosim, abyste mne vyskrtl ze sveho adresare. Tento e-mail je smerovan do akademickeho ustavu, kam jako konsultant dochazim jen jednou tydne a prace mam nad hlavu, nemohu se tedy zdrzovat ctenim Vasich textu.
Srdecne Cyril Hoschl senior (nar.1925).
***
6.5.2002
jen tak dal 🙂 T.
***
6.5.2002
Moc děkuji za perfektní věci.mluvíte mi z duše! J.Seborský
***
6.5.2002
Ahoj……četla jsem Ohlasy……….tak mě napadlo..že bys nám to měl zazpívat, ne?…když poetická…lidi tě už mají zařazenýho a tak mnohé popouzí to ,že “to” musí číst a nikdo jim to nepředžvejká….
Eva S. z P.
***
6.5.2002
Zrejme jste nespozoroval, ze posilate vase nesmysly do USA. Prosim vyskrtneteme ze seznamu!
***
6.5.2002
V našem počítači, jenž se občas zaneřádí agresivními maily “kolegů” je každá zpráva od Vás očistný lék. Prosím, pište!
S pozdravem Marta Ulrychová a přátelé Plzeňácí
***
6.5.2002
Ja na politiku kaslu, nechci to cist, blanka
***
6.5.2002
www.bohemia.htmlplanet.com/index.html
Trochu reklamy pro Balbinovu poetickou stranu.
Zdravi Jirka a Charlie.
***
6.5.2002
V exilovem hrnci, gulas se nam vari Spolkarstvi a vudci, politicke strany
Thanks, Take care.
Jan Stefanovic
***
6.5.2002
Mily pane Hutko,
s povdekem prijmam moznost vyskrtnuti z adresare. Vubec netusim, jak jsem se do nej dostala, a protoze me vase projevy nezajimaji, pripada mi lepsi, kdyz je vubec nebudu dostavat, nez kdyz je budu mazat. Tento muj krok si prosim neberte nikterak osobne, jen nemam rada, kdyz mi nekdo pise bez meho souhlasu a aniz bych mu dala svou adresu, navic mali beru jako vhodnou formu pro kratke vzkazy, pokud si vas projev budu chtit precist, pouziji k tomu www stranky.
Dekuji za pochopeni
S pozdravem Jolana Langrova
***
6.5.2002
Jardo, jsi geniální,
srandou proti depresi je funkční. Právě mě přešel smutek z toho, že někdo jako Ty dělá právě tohle, místo aby jsi byl jakýmsi moudrým katalizátorem…….. Jo, to je si fakt vono. Rozbít výlohu, za kterou jsou lži, prospěcháři, pitomci, vykukové, nebo sprosťáci, takovou výlohu rozflákáš na molekuly a každý logicky uvažující človíček Ti na takovou destrukci rád podá tu pravou dlažební kostku myšlenek.
No nedali Ti auto…to jsem měla vědět před měsícem, já zrušila ten pomalovanej trabant.. On teda neměl techničák už od roku 1992, ……ale ……nevím….třeba by se šiklo…. Můžu něco z těch prohlášení přečíst v rádiu, mám možnost, už jsem o tom mluvila a musím si k tomu jen upravit scénář, nedoruvim to. Můžu?
Posílám to kámošům, jsou nadšený!
Bára PS: zdravím Tvůj harém
***
6.5.2002
pane, jiz mi projevy neposilejte. Preji Vam mnoho zdaru.
Alois K.Danek
***
6.5.2002
Díky za kontakt, ale jako zvědavé ženské mi to nedá: moji adresu máš od Jaromíra Zárybnického – Chúfa, nebo od Vokouna?
Já jen tak Waki
***
6.5.2002
vazeny jaroslave, do je skutecne pozoruhodne mnoho reakci. je zrejme, ze vas lidi berou, ale ten napad s volbami uz mene.
silu na dobra rozhodnuti preje
martin velek
***
6.5.2002
Dobrý den pane Hutka,
mám trochu problémy jak vás oslovovat. Tohle mi připadá trochu škrobené, ale nejvhodnější.
Chci se částečně omluvit za to “dealerství” vašeho mailu. Na druhou stranu, když jste se stal sezónním politikem, měl by se váš “volební štáb” radovat. Hromadné maily posílám opravdu výjimečně a tento má nečekaně velký ohlas – i když ne až tak docela souhlasný. To ukazuje, že myslícím lidem se problém s volbami honí hlavou.
Dovolím si zároveň reagovat na mail, který vám mám podle přání přeposlat: Uvedené argumenty mě vždycky donutily pragmaticky volit menší zlo a hodit hlas tomu, kdo mě vadil nejméně. Dospěl jsem k závěru, že je to špatné rozhodnutí, které jen konzervuje a prohlubuje současný neúnosný stav. A ten je také pěkná šaskárna. Dvanáct let po revoluci (a 8 let před další ???) se už nedám zastrašit nebezpečím komunistů, kterým umně argumentují zbylé strany. Naopak uvítám když cca 20% mého hlasu propadne extrémistům. Je to trochu zvrácená logika, ale já si myslím, že dokavad se neobjeví reálné nebezpečí typu český Haider tak nezačnou politici fungovat. Podívejme, jak se probouzí Francie s Le Penem.
Každopádně respektuji všechny názory, fandím všem myslícím, ať už hodí do urny jakýkoli hlas zdraví
T.Ledvina
Milí Ledvinovi, obdržela jsem víš Hutkopis. Stejně jako všichni nevím, koho budu volit. Neboť jsou téměř všichni nicotní. Leč Hutkošaškárna má jeden vážný problém : hlasy všech slušných lidí půjdou do koše a komunisti, kteří jsou organizovaní, stejně jako jiné extrémní strany to vyhrajou. A slušným lidem zbudou jenom oči pro pláč. Nevolit, anebo volit nevolitelné je politicky nezralé, zvláště v době Le Penů, Haiderů, bolševiků a jiných, kteří se opět derou k moci.
Můžete to forwardovat Hutkovi? Děkuji
Hezký den přeje Jana Ondráčková
***
6.5.2002
ahoj – dik za zasilky – uvitala bych informace o balbinove poeticke strane – nemam taky koho volit – ze humor je obrana a z uzkosti se vychechtavame, to zname z totace a urody foru tehdy – ted jen se na to rozpomenout – mirumilovna pripominka: KDE je domov muj a KAM šel domov muj – vnimate ten vyznamovy rozdil nebo s tim mate nejaky problem? a taky: ja bych z toho moc velkou srandu nedelala: vsechnoi podepisuju, ale napriste vynechme fory s gramatikou – a zlehka, jako dosud, trefujme klausovo blbstvi:
material na priste: hlasaji zestihleni a odbyrokratizovani: slibuji zrusit urady a ministerstva: financi? tezko. nejspis nejaky zbytecny kontrolni urad. “zestihlovani” je termin frekventovany v Kellerove Vzestupu a padu strednich vrstev: burcujici cteni, klic ke klausovi. zestihlovani tu plati pro nadnarodni korporace, ktere jako stihla chapadla roztrousene sklerozy paralyzuji jakoukoli spolecnost – veskere regulace jsou pro ne omezenim svobody vzit si odkudkoli cokoli bez nahrady; pri svych stihlych rozmerech a neuveritelne, protoze virtualni flexibilite hravě znici jakooukoli domaci obchodni kulturu (male podnikatele) aniz se starali o zamestnance ci platili te zemi dane… odtud ty “nuzky” amoralnich vydelku a platebne neschopne stredni tridy bez socialni budoucnosti – velmi prosim, otevrete Kellera a jedem na klause – nebude cas na vtipkovani…
zdravim a drzim NAM palce
(jsouc spriznena) A.B.
(nemam zadnej cas ani politicke ambice, ale po nocich si rada pomajluju…)
***
5.5.2002
Vítám všechny účastníky předvolebního guláše.
Je dobré, že ho kořeníme svými názory. Připadá mi však hloupé kritizovat člověka, který má tolik odvahy vložit své jméno a čas do současné politiky nekariérským způsobem. Kritika by dle mě měla patřit ostatním, kteří to neudělali (a nedělají – viz krize kolem ČT v 2000). Bylo by dobře, kdyby více lidí, kteří mají autoritu, demonstrovalo svůj zájem o společnost (snad raději Lucii Bílou propagující Klause (sebe?)než nic). Přeji Zeleným snad více než jiným, aby také našli zastání u společenských autorit. Byl bych rád, aby se nové strany dostaly do parlamentu. Ani kvůli tomu nemusí zakládat další chudé nadace. (politické nadace mi moc nevoní – stačí mi nadace Václava Klause nebo ta nadace ODA namísto splácení jejích dluhů).
Když jsme již u srovnání “stran”. U Balbínů je to předpokládám intelektuální jednorázová akce s jasně formulovaným splnitelným krátkodobým cílem – a ten splní. Naopak Zelení se již 12 let snaží být skutečnou stranou se vším všady a nikdy se jim to ani trochu nepodařilo. 5 let mezi volbami o nich není slyšet (program, strategie, osobnosti, práce s médii….) a měsíc před volbami mluví o 5%. Což nepovažuji za splnitelný cíl a strana, která mě nepřesvědčí o reálnosti svých cílů u mě propadá.
Já vím, že je to těžké pro všechny reálné pidistrany, nejen pro Zelené. Až se to některé podaří, přestanu dělat dealera donkichotským happeningům. Podrobnosti v druhém mailu.
Nedělejme z toho zase tak velkou světodejnou záležitost. Nevíte náhodou, jaký realista stojí za tím billboardem: “volte ODS nebo CSSD – vy se pak už domluvíme”?
Sejdeme se u uren Tomáš
***
5.5.2002
mily jaroslave, tomasi a fsichni slusni lidicky rezonuju brachu – vono bejt slavnej (bez dalsich dodatku) je jednak asi prijemny (a zaroven zretelne nesnadny, a veru vam nezavidim), jednak to nese zavazek, ktery taky neni nic prijemnyho – na jednoho vsichni koukaj pod lupou, soudej, moralizujou atd. dyz holt vy uz jste slavnej a odslavnit se nemuzete, tak s tim musite trdlovat co nejlip – vase kandidatska hrivna je taky v ty slave a ne v tom, ze nosite lennonky a dlouhy vlas.
pokud byste misto svy principialne spravny, lec mimoradne marny kandidatury skutecne podporil treba zrovna ty nove zelenace, kteri se uz zretelne zbavili vlcku a podobnych hochu nejasne minulosti, asi by to bylo “sinnvoll” (ten kalk smysluplny je dost hnusnej).
jak rikal karlicek de gaulle, politika je nikolif o vyberu mezi dobrem a zlem, ale o vyberu mezi dvema zly.
silu na dobra rozhodnuti preje martin velek
***
5.5.2002
Mily Tomasi (neprimo Jaroslave Hutko)
Ja volit mileho Jaroslava Hutku nebudu (na koncert nekdy pudu, CD koupim) protoze kdyz dam hlas nove SZ, kde je hodne mych spolehlivych kamaradu a slusnych lidi, a SZ presto propadne, 1/2 penez za volby pujde do Nadace TGM, ktera ma slouzit rozvoji obcanske spolecnosti…. Tak je to vymysleno a stoji to za pokus. Kdyby nahodou SZ do Parlamentu vlezla bylo by to OK, protoze “kdyz neni v rybniku stika, kapri hnijou”.
Myslim si, ze stoji vzacne hlasy intelektualu zcela nepromrhat v “dada” hrach. Skoro bych poprosil Jaroslava, aby, az se pobavi, vydal napr. na svych koncertech nejaky podobny obcansky signal k “dada-volicum”. Rada z nich na nej asi da…
Ondra Velek
***
5.5.2002
Ahoj všichni,
snad vás příliš nevyprudím ohledně předvolebního mailu. Právě jsem dnes říkal své ženě, že jsem se rozhodl volit nějakou nevolitelnou stranu, protože volit cítím za svoji povinnost, které si považuji, ale z reálných stran tu není žádná. Mail písničkáře Hutky přišel jako na zavolanou a jeho hrnutí důvodů podepisuji všemi deseti. Svůj hlas chci zahodit odpovědně. Pokusím se seznámit se všemi použitelnými pidistranami bez extrémistů obou táborů. Balbínova bude jednou z nich.
Zvažte tento přístup i ve svém případě, nejste-li fandy některé ze stran, které se (domnívám se) již zdiskreditovaly a přesto vyhrají. Když to udělá významná část veřejnosti, mohl by to být dobrý signál. Výsledky voleb co se týče poměru židlí v parlamentu se nezmění, ale reálný počet hlasů, které dostanou, jim vystaví špatné vysvědčení. Máte lepší návrh?
s pozdravem Tomas Ledvina
***
5.5.2002
Díky,
sešli jsme se na stejné myšlence. Právě jsem dnes říkal ženě, že jsem se rozhodl volit nějakou nevolitelnou stranu, protože volit cítím za svoji povinnost, které si považuji, ale z reálných stran tu není žádná. Vaše shrnutí důvodů podepisuji všemi deseti. Dřív jsem si říkal, že budu volit 4K, která je mi nejbližší. Pohár trpělivosti u mě již přetekl, protože měli dost času se vyprofilovat, najít osobnosti a přitom jsou i dnes stále nečitelní, neuchopitelní, beztvární. Přece je nemohu volit jen proto, že jsou mezi slepími jen neumazaní slepí.
Díky za typ na Balbínovu stranu – když jsem si četl seznam stran, trochu mi ten název vyrazil dech. Svůj hlas chci zahodit odpovědně. Pokusím se seznámit se všemi použitelnými pidistranami bez extrémistů obou táborů. Těším se na myšlenkově bohatý předvolební guláš Balbínovců.
s pozdravem Tomas Ledvina
***
3.5.2002
Dobrý den,
na celé akci se mi líbí, že je úplně jedno, jestli je to víc legrace nebo víc vážně. Můj hlas máte, není co řešit. Každá 0,1% vyjádří jasně, co si o jiných možnostech “volby” myslíme – a kdyby se jich sešlo 50 … tím líp. A i když ne, má to význam jako určitý typ sdělení. O tom by vlastně volby měly být, nebo ne?
Navíc sdělení pozitivním způsobem: lze říct víc než “tak tohle tedy ne”. V tomto smyslu vlastně žádný hlas pro BPS nemůže propadnout.
Dotaz: budou časem k dispozici letáčky (typu navrhovaného hesla “nevolte Klause, volte Jirouse, je to větší magor” či podobné – popř. pro HK kraj, co vymyslíte)? Pokud ano, jak se k nim dostat?
Některé jičínské hospůdky jsou taky poetické … v jedné z nich jsme si právě včera říkali, že by se něco hodilo … bude tu Kolej v jednom kole (17-18.5.) … mohlo by si nás tu legraci užít víc …
Díky za velmi příjemnou alternativu/zábavu a držím palce.
Jaroslav Fiala
***
3.5.2002
Vážený pane Hutko !
Děkuji za informace a odkazy a na oplátku si dovoluji poslat volební heslo, i když ne osobně pro Vás:
Kandiduje spousta blbců. Ale jenom jeden Magor!
A ještě pár slov k založení Balbínovy strany: zabývám se astrologií a strašně nemám rád první ledny. O té silvestrovské půlnoci je v našem pásmu vždycky přesná kvadratura Slunce cca 10° Kozoroha a ascendent cca 10°Vah. Nazval jsem to Čížkovou novoroční konstantou a vysvětluju tím, proč novoroční předsevzetí mívají život jepičí. Ale voliči tohle naštěstí nevědí.
Hodně zdaru přeje Vítězslav Čížek
***
3.5.2002
Oblibeny Pane Jaroslave Hutko.
Musim souhlasit s Vasi manzelkou a ani ja Vam rozhodne svuj hlas ve volbach nedam. Domnivam se totiz, ze krome komunistu se stala stejnym skudcem nasi republiky a demokracie i ODS. Politicke spektrum nevidim jako primku, ale jako kruh, takze v urcitem bode se nejlevejsi levice a nejpravejsi pravice velmi sblizuji. Bylo to videt na komunistech a sladkovych republikanech, ted je to videt na komunistech a ODS. Staci se podivat jak casto tyto dve strany hlasuji v parlamentu stejne, jak se stavi k EU a jak nacionalisticky a dogmaticky se stavi k Benesovym dekretum. Mohl bych byt konkretnejsi a jit do podrobnosti, ale nepovazuji to za ucelne. Obavam se ze pokud budou komuniste, nebo ODS moci ovlivnovat nasi politiku, najdou si zaminku proc do EU nevstupovat a my pripadneme na dalsi dlouha desetileti do Asie. Koho budu volit jeste nevim, protoze normalni a rozumna stredova strana u nas proste neni a nadejna “Dekujeme odejdete” se stala vlastnim pricinenim beznadejnou a tak to bude ta strana, ktera se mi pred volbama bude zdat nejmene pravdepodobna jako koalicni partner ODS. Je mi docela jedno kdo bude vladnout v pristim volebnim obdobi, hlavne aby nas dovedl do EU a hlavne aby ministersky predseda nebyl Klaus, nebo Grebenicek. Na recesi s Balbinovou poetickou stranou neni podle meho nazoru cas.
Hezky weekend a neuspech ve volbach preje Zdenek Taborsky.
***
3.5.2002
Milý Jaroslave,
politická strana Naděje zdraví Balbínovu poetickou stranu!
Rádi bychom se sešli, já, Slávek Hubálek a další, s Vámi a uzavřeli jistý druh opoziční smlouvy…Ale vážně, rádi bychom se s Vámi viděli, přednes to prosím na Vašem ústředním výboru:), možná bychom mohli dát nějak síly dohromady v kampani – vy máte slovutné umělce, my vybudovanou regionální strukturu a slušné lidi po všech krajích.
Monika Pajerová
***
3.5.2002
Zdravím a přeji mnoho po lidských úspěchů. Mluvíte mi z duše, že voby jsou pěknej průšvih a beznaděj. Mějte se, zdravím i Vaši moudrou ženu
Galina Krejčová
***
3.5.2002
Ses magor s tou politikou, stezujes si ze na tebe nechodjej lidi a asi potrebuje tvoje holka prachy nebo co.
David
***
3.5.2002
Vážený pane Hutko,
prolétl jsem reakce na Vaše kandidátství. Je podivuhodné kolik lidí se dokáže tak snadno urazit a rozčílit. Škoda, že nejsou tak citliví i k oficiálním drzostem, které se na ně valí z nejrůznějších míst mimo internet.
Mějte se dobře Vítek Beneš
***
2.5.2002
No, Jardo, myslím, že to byl dobrej tah, tahle kandidatura. Zrovna tak, jako většina mých známých, Vás budu volit. Protože není nejspíš jiná volba :-).
Moc Tě zdravím. Iva Vojtková
***
2.5.2002
Ahoj Jardo,
nejspis si uz na me nepamatujes, kdysi jsem si te vezl na koncert do Hradce Kralove na “Namesti Tchien-an-men” a jeste pred tim jsme se setkali, kdyz jsi mel v HK prvni koncert po Listopdau a ja tam byl v te dobe primatorem.
Jsem rad, ze jsem presto uvizl v tve databazi a diky tomu mi doslo tvoje volebni prohlaseni. Fandim ti a drzim palce, bohuzel te ale nebudu moci volit, v nasem kraji kandiduji za Balbina jini, ale taky fajnovi lide.
Ja sam se chystam na volby do Senatu a v te souvislosti jsem te chtel poprosit, jestli bych nemohl kousicky z tveho prohlaseni pouzit na svych webovych strankach www.martindvorak.cz. Pokusim se tam mozna malicko polemizovat s tvym skepticismem a s tezi, ze neni koho volit a ze je to jedno. Pokud na tohle lidi pristoupi, budem tu mit vladu nekolika (asi dvou) stran na vecne casy a mozna si to posleze daji i do Ustavy. Proto je dobre a hlavne nutne to zkouset a hledat porad znova, i kdybychom dostali tisickrat narezano. Jinak si soucasni uzivatele moci zvyknou, ze uz jim do toho nikdo nema co kecat, a to by teprve byl doopravdicky prus..vih. A tak volam spolu s bratrem Zizkou “Hrrrrrrrr na ne!”, (i kdyz to k tomu Blabinovi zrovna moc nejde) a budu se tesit, ze se posleze muzikanti budou moci venovat zase muzice, aniz by se museli bat, ze kdyz se nedaj do politiky, uz si tu nikdo nevrzne.
Moc a moc zdravi Martin Dvorak
***
2.5.2002
Fandíme Ti a jsme téhož názoru. Měj se.
***
2.5.2002
Pane Hutko,
Vaše prohlášení je velmi svěží. Jestli jste to psal sám bez mediálního poradce, tak tedy klobouk dolů.
Martin Bradáček
***
2.5.2002
Jsem moc rada, ze jsem se o Balbinove poeticke strane dozvedela. Ja Vas budu volit taky. A rikam o Vas a o vasi strane i dalsim mym pratelum.
Preji Vam, aby se Vam podarilo presvedcit Vasi zenu.
Kamila Bergmannova, ktera si Vas rada poslechla v cajovne Spirala ve Frydlante v Cechach.
***
2.5.2002
Toto je první zámořský ohlas a tuzemské jsou taky vstřícné
KRASNY JE VZDUCH, KRASNEJSI JE MORE, KRASNY JE VZDUCH, KRASNEJSI JE MORE, CO JE NEJKRASNEJSI, CO JE NEJKRASNEJSI, USMEVAVE TVARE
a Vaclavske namesti [ktere uz videlo tolik lidskeho nestesti] onoho prvniho volebniho vecera[asi v patek] obleceno neobleceno do svitu luceren a reklam a narachnute davem vedomych cechu bude prosycenoduchem a bude jaksi plout na tonech Jardovy kytary a na jeho hlasu, ktery umi pohladit. a jestli vam je tahle vize mila, tak mu to prosim navrhnete.
ja z ni ted mam krasny zazitek a brecim. Honza
Mějte se dobře Vítek Beneš
***
2.5.2002
Vazeny pane Hutko
Dekuji Vam za ty znamenite zpravy. Muj hlas mate zajisten stoprcentne. Pokud by se Vam nepodarilo ani nasilim presvedcit vlasnorucni manzelku aby Vas volila nedelejte si z toho nic. Mam taky jednu a tu presvedcim. Hlas ma celkem ubihajici a aby nedostala nakladacku da Vam ho dobrovolne a nebude chtit za to nic.
Srdecne zdravi Kosicek Olin.
***
1.5.2002
Pane Hutko,
je mi hrozně líto, že Vám nemohu dát ve volbách svůj hlas, neboť nepatřím do Vašeho obvodu, či jak se tomu říká. Moc hezky jste vystihl možnost naší letošní červnové volby, půjde-li to tak dál. může se nám klidně za pár let stát, že bude zvolen takový šílenec, nad kterým nám zůstane rozum stát. Ale pokud se nám bude stále jen nabízet volba mezi podvodníkem a lhářem, lehce se stane, že dáme hlas někomu, kdo nám nabídne jednoduchá řešení všech problémů. A navíc k veškeré bídě tohoto světa nebudeme první, taková situace už nastala v minulosti a děje se v tuto chvíli i jende. Moc bych Vám přál úspěch i když je nejspíš předem vyloučen. Mějte se hezky.
Sláva Smítka, Karlovy Vary
***
1.5.2002
Milý pane Hutko,
děkuji Vám za zaslané CD (nezklamalo a potěšilo), a chci se Vám omluvit, že peníze nešly tak dlouho, ale jelikož mi také propadla občanka (asi před rokem) a rozhodl jsem se udělati zákonu zadobře a zažádal o novou. Nebyl jsem postižen jako ve Vašem případě pokutou, ale byl mi vystaven papírek,který prý jest náhradou za občanův průkaz, ale záhy jsem se přesvědčil že ouha, jelikož naše pošty tuto adekvátní náhradu neuznávají a vytvoření počítačového panfletku s názvem občanský průkaz trvá minimálně námi maximálně placené ouředníky měsíc. Tak jsem na poštu docházel poctivě po týdnu, aby mi vždy paní u okénka prodloužila pozdržení Vámi zaslaného CD vždy o týden (o více to prý nelze), dokud mi magistrát nevydal toužebně očekávaný totožnostní průkaz. Takže Vaše CD jsem si poctivě vychodil.
Srdečně s mojí chotí pozdravujeme také celou Vaši rodinu, nevím kde se nám podaří se sejít, z Horšovského Týna se dosud neozvali, pokud by jste se pohyboval na Českolipsku, ozvěte se a můžete se zastavit u ženy přímo u ní doma na dílně.
Blahopřeji k opětovnému vstupu do aktivního veřejného života, jsem rád, jelikož si myslím, že tam jdete něco udělat pro ty kolem a ne pro sebe ,ale je mi líto Vás,jelikož je to náročné prostředí a leckomu se v té milé společnosti nemusí dělat dobře od žaludku.
Děkuji a at´ se daří Eršil Jiří
***
1.5.2002
Tak vase prohlášeni vyjde v outerý v novinách.
Pokud budete kandidovat za jihomoravský kraj, který nám emigrantům přiřkli, rád si pro vás zavolím…
Regards
***
1.5.2002
Na rozdíl od Vaší ženy Vás volím, jen nevím kam mám poslat hlas. Snad se to dozvím včas a přeju hodně úspěchů na domácím poli.
Helena Apolínová
***
1.5.2002
Já sice volím ODS (jsem jejím členem), ale Vy jste mi velmi sympatický; myslím, že se to navzájem nevylučuje…
Zdraví Vladimír Kazbal
***
30.4.2002
Uz jsme si to rekli – skoda, ze nekandidujete v Ostrave. Vyresil byste volebni problem mnoha lidi, ktere znam.
Srdecne zdravi Jaroslav Suchanek
***
30.4.2002
Vážený kandidát do PSČR
Jaroslav Hutka
Pane Hutka,
outlook mi odkudsi z e-pošty vylovil Váš volební program. Zapomněl jste někam šoupnout Voltu, i když mne teď v souvislosti s Vaší politickou teorií voliéry (volí éry) napadají jména jiná.
Třeba Kirké, ta by měla určitě radost, mohla by pověsit čáry na hřebík a místo zaříkávání udělovat mandáty. Ani Odyssea by se nemusela bát, protože kdo přijde je vůl, i kdyby Odysseus. Hermes by zavřel květinářství a dal se k Appolonovi do hudebnin.
Jen zoologové by měli těžkou hlavu z tvrzení, že Caligulův kůň není kůň, ale vůl, protože místo ve stáji stojí v senátě.
Dovoluji si své volné myšlenky navolit ťuflíky do počítače a volbou “send” odeslat.
Mějte se hezky a hodně úspěchů s kandidaturou
Katka Feixová
***
30.4.2002
Drzim Vam palce,
S pozdravem Filip
***
30.4.2002
Vážený pane Hutko,
raději bych však napsal “Nazdar Jardo”, a vysvětlím proč. Asi před 31 lety jsme si totiž v rozhovorech tykali, ale od té doby hodně času uběhlo a hodně se stalo.
Zatímco já jsem byl Váš jeden z mnoha nadšených posluchačů, a tudíž pan bezejmenný, Vy jste byl a zůstal fenoménem, a taky proto Vám teď píšu. Když jsme se pak náhodně setkali na nádvoří Hradu někdy v r.90, už jste si mě nevybavil z paměti, ani když jsem připomínal okolnosti našeho setkání v Poděbradech.
Vše je samozřejmě pochopitelné a tímto nic na Vašem jednání nereklamuji. Pak už jsem se jen tiše na Vás díval, když jsem Vás potkal s dětičkami poblíž Citadely na Vyšehradě. Díval, vzpomínal, přemýšlel jsem o tom, co znamená se s někým potkávat třicet let, jak se projevily síly utváření, jak vypadá teď to, co jsem neverbálně vnímal tenkrát…
Mohl jsem si dovolit tento obšírnější úvod, protože teď se už do větší šíře snad rozepisovat nebudu. V zásadě věci politiky vidím velmi podobně jako Vy. Vlastně popudem k tomu, že Vám píšu je věc pouze jediná. Ve své neskonalé naivitě se přeci jen domnívám, že žádná zkušenost Vás neopravňuje k tomu, abyste tvrdil, že “Hlas každého, kdo mne bude volit, propadne” – viz prohlášení č. 1.
(Četl jsem i prohlášení další, je možné je brát vážně i ze srandy, to je docela přínos do naší šedivé skutečnosti a našly by se jistě i jiné aspekty, které by bylo možné uvést.)
Domnívám se totiž, že tím provádíte docela natvrdo černou magii, která, jak známo, nemůže zůstat bez odezvy. Tím se do celé té předvolební frašky dostává fenomén, který se přece jen dosud jen tak nevyvolával. Dál se o tom rozepisovat nebudu, vím, že víte oč jde. Jisté aternativní způsoby vnímání skutečnosti Vám nikdy nebyly neznámé.
Přeji Vám opožděně hodně zdraví k narozeninám (dosud si pamatuju triádu: 20. Hitler, 21. Hutka, 22. Lenin, kterou jsme se kdysi docela bavili), též Vaší ženě přeju vše dobré. Mail jí však neukazujte, ani já neumím čárky.
Zdraví Petr Přidal
***
30.4.2002
Reakce na prohlaseni:/nedokazu vybrat vhodne osloveni/
Docela jsem se zasmala pri cteni vsech ctyr projevu. A zajimala by me jedna vec, jak jste ziskal mou adresu?/Totiz adresu vsech na centrumu?…/ No projevy Profesora Klause se mi do posty jeste nedostaly. /A jejda ted vidim, ze s carkama to v mych vetach jde spis z kopce./ Kampan pres internet je totiz mnohem vic bijici do oci nez velke bilboardy. Tedy pro uzivatele…
Ja tu koncim, aby vase sekretarka nemela prilis prace se ctenim dlouhych dopisu.
Toz, pekny den v pred-volko-lebnim obdobi.
Martina
***
30.4.2002
Ahoj Jaroslave,
pěkný projev, budu ti držet palce hlavně v té části předvolební kampaně cílené na tvou ženu. Já bych to – být tebou – postavl na popularizaci emancipace, nasliboval více žen do politiky, rovné příležitosti a začlenění “16 akčních dní proti násilí na ženách” mezi státní svátky. Přes všechny své stranické úkoly bys ale neměl zanedbávat pravidelné návštěvy francouzštiny! Teď ve středu není, ale v pátkek jsme se domluvili, že zajdeme všichni i s Michelem někam posedět. Cca od půl osmé, pádž on učí. Takže s tebou počítáme. Kdybys nemohl na fráninu a chtěl až do hospody, napiš mi svoje tel. číslo (mobilní) a já ti v pátek brnknu až budu vědět kam jdem – už jsme to teď totiž zapomněl.
A mimochodem, neměli jsme to štěstí se na fránině potkat, tak to již ztrácí na aktuálnosti, ale přesto ti i opožděně gratuluji k prvním pěti letům, strávených v druhé polovině tvého soukromého století. Prozradila tě páteční MF Dnes, když ses na mne zazubil ze zadní stránky, zatímco jsem zkoumal počasí na víkend. Takže:
Aurevoir!
Jakub F. Novák
***
30.4.2002
Pane Hutko, děkuji Vám za Vaše názory, které jsou mi sympatické. Chci Vás volit a dát Vám důvěru. AHOJ petr kleveta
***
30.4.2002
Vážený Jaroslave,
vážil jsem si vaší statečnosti i zásadových postojů v době Charty, měl jsem hroznou radost, když jsem vás slyšel po revoluci zase zpívat.
Teď jsem nucen vám odpovědět, že s vaším volebním prohlášením strašně nesouhlasím, dokonce musím říci, že mě hrozně bolí.
Všichni rozvratníci typu Sládka, Grebeníčka, Kremličky i všech, kteří se ještě objeví, toužebně čekají na to, až se co nejvíce lidí nechá otrávit současnými politiky, a pak se dají zase do díla. Právě jako to udělal Hitler v roce 1933.
Čekal bych od vás více zralého úsudku i pochopení, že do politiky zkrátka nikdy nepůjdou kdovíjak čestní lidé, alespoň ne masově. Je proto třeba tento fakt přijmout a využít všechny rozumné možnosti, které demokracie nabízí, tedy zejména volba demokratických stran, případně i osobní kandidatura v těchto stranách, přes všechny výhrady, které k nim lze mít. Obávám se ale, že mezi rozumné možnosti nepatří zakládání nezvolitelných stran, případně bojkotování voleb. Nebo už se zase těšíte na nějakou totalitu?
Zdraví vás Petr Wollner
***
30.4.2002
Jaroslave, přestante se srandou, když jde o vážné věci!!! Takovýmito legracemi se může člověk bavit, když o nic nejde, nebo když je tu stabilní demokracie!!! Ted jde o to, zvolit menší zlo. A podobné blbinky jsou krásné, mám pro to pochopení, ale kdybyste odebrali jenom O,5 % hlasů, tak je to škoda. Přesně na tomto přístupu vyhrál Mečiar na Slovensku, pak Bush v USA, v roce l992 prohrálo Občanské Hnutí a nedostalo se přes čáru, protože někdo založil dalších asi 5 legračních stran, a řada lidí je volila z legrace a tak se OH nedostalao přes 3 procenta a hlasy techto pseudostran dostaly potom nejsilnější strany, tedy ti vtipálkové prispěli k volebnímu vítězství toho, koho nechtěli.
Prosím, přemýšlejte, blbnout se dá jindy a ne dva měsíce před volbami!!! Kdybyste dostali lOOO hlasů, tak je to škoda, protože jak správně píšeš jsou to hlasy vyhozené – V. Klaus musí mít z vás opravdu radost!!!
***
30.4.2002
Pane Hutka,
vždy jsem si Vás pro Vaše postoje a tvorbu docela vážil, nicméně tento Váš “předvolební kampaň” se mi zdá být, pokud se nejedná o nevhodně načasovaný žert, jaksi pod Vaši úroveň. Vzhledem k švejkovské nátuře většiny z nás, tedy především voličů, je jistá pravděpodobnost, že bude spousta hlasů “prosázena” právě do takových podniků, jaký jste zrovna předložil. To by samozřejmě nebylo špatné vzhledem k situaci, kdy Vám musím dát za pravdu alespoň v tom, že současný výběr poslanců je “téměř” nulový, kdyby pak poměrná část takto vynaložených hlasů nepřipadla nám oběma nenáviděným komunistům. Zvažte proto prosím, zda-li je takovýto způsob agitace skutečně tím pravým, co naše společnost, už takto dost nemocná, potřebuje.
Ve vší úctě Vít Malinovský
***
30.4.2002
Ahoj Jarku,
díky za předvolební prohlášení. Je vytříběné a vtipné, rozhodně osvěží předvolební kampaň. Vyvěsil jsem je na Úřední desku Exekutorského úřadu v Olomouci, ze které jsem prozatím oddělal její úřední označení, nemáš nic proti tomu?
Jen když jsem to promýšlel do konce a před začátek, tak jsem si řekl, že máš pravdu jen do jisté míry. Kdyby bylo skutečně jedno, koho volit, tak nemusela být revoluce. Takže zase klasicky nebudu volit podle prohlášení, ale mojí zkušenosti a ani ne tak pro kvalitu, jako proti těm, kteří podle mne více škodili. Stejně však u nás nekandidujete, takže je to vlastně jedno.
I tak přeji mnoho úspěchů
Pěkný den
Radim
***
30.4.2002
Zdravim Vas Jaroslave,
mam pocit, ze Vase strana kandiduje poze ve strednich cechach, takze mi na jizni morave nemame moznost vas podporit.
jinak souhlasim, ze neni koho volit, uz neexistuje moznost nejmensiho zla. snad tedy boj proti zlu nejvetsimu, za ktere povazuji ODS a KSCM. Takze asi pujdu volit Koalici nebo Soc. dem. Ac nerad. Opravdu s tezkym srdcem podporim bud estebaky nebo lidovce, kteri slapou po pravech homosexualu a nahravaji dealerum drog.
Nicmene je to asi lepsi, nez tam mit Klause. Rad bych Vas upozornil na clanek E. Kohaka v poslednich (?) literarkach. Tedy strucne receno, kdo voli male strany, voli v podstate Klause. Myslite na to?
Nicmene budu rad, kdyz mi budete zasilat dalsi informace
S pozdravem Tomas Trumpes
***
30.4.2002
ahoj Jardo,
jen tak mě napadá, jak tak sleduju či tuším volební preference BPS , – abyste vy, pronikavě vizionářští kandidáti (četla jsem kdesi i lahudkový předvolební rozhovor s Magorem) – nebyli pak zaskočení masou nadšenejch poetiků…
nakonec na začátku i mě napadlo, že bycch se docela ráda zapojila aktivně do poetiky – BEROU? Přibírají? Je nutno se dostavit do Balbínky, či lze se hlásit jinak?
ahoj a užijte si to!
jana křišťanka hradilková
***
30.4.2002
Dobry den,
skromny dotaz: je mozne abych na svoji adresu marian@marian.cz dostaval jen a pouze prehled vasich koncertu? Nechci dostavat podobna prohlaseni ani jine texty. Budu-li o to mit zajem, rad si je prectu primo na Vasem webu.
Dekuji a preji pekny den,
Marian OPLETAL
***
30.4.2002
Hallo,
opatrne s tim hazenim hlasu do urny, hodis-li hlas do urny, jak budes potom zpivat hodis-li flintu do zita, jak chces potom strilet sranda musi bejt, zdravim a drzim palce
filip
***
30.4.2002
Jaroslave Huťko,
děkuji za to, že jste přijal kandidaturu do Parlamentu. Ještě více děkuji, že nikoho neobtěžujete mnohastránkovým volebním programem a neházíte již od velikonoc po ncích do poštovních stránek obtisky na vajíčka od KDU, aby si každý mohl okrášlit Svobodova vejce.
Již tyto zmíněné projevy tolerance a potažmo zdravého rozumu mne vedou po krátké úvaze k spontánnímu rozhodnutí dát Vám svůj hlas. Vzhledem k výsledkům předmaškarních průzkumů rozložení voličské potence, impotence a stranické preference, jste pak jedinou stranou, u které prakticky stoprocentně nehrozí zneužití moci, natož její uzurpování.
Navrhuji, abyste po volbách iniciovali vytvoření stínového mocnářství a na Moravě samoděržavíčka. Vládu potom navrhuji vytvořit výhradně z prokazatelně 18 ti letých pannen. Tak by došlo poprvé v dějinách Velkého Česka k řízenému fatálnímu bezvládí.
Vidíte sám, že věřím v netušený roz-květ a -voj Vámi reprezentovaného politického směru a těším se již teď na ohlášení předběžných výsledků, zejména pak se započtením hlasů krajanů around the whole world.
Zdravím a děkuji za pondělní optimistické potěšení ze života.
Jirka Bečvář
***
30.4.2002
Mily Jaroslave,
moc dekujeme, skoda, ze si budeme konkurovat. Jsem na druhem miste kandidatky Strany zelenych s podobnymi pocity.
Zdravi, Marie Haisova
***
30.4.2002
Milý pane Hutko,
jak jsem již řekla pánovi, který v poetické kavárně propagoval jako velkou recesi Balbínovu stranu, tak já to zas za tak velkou recesi nepovažuji. Nelíbí se mi to. Bohužel nevím jaký jiný systém lze v demokracii vymyslet, ale zatím máme to co máme a to jsou strany. Bez nich to nejde, protože pokud to nebudou strany budou to jiná, tedy jinak nazvaná sdružení lidí, kteří se pomocí této skupiny budou snažit prosadit své názory spravedlivé nebo nespravedlivé. Proto se mi nelíbí když tento systém lidé znevažují zvláště před volbami. Je přece nutné aby se co nejvíce lidí účastnilo voleb a aby tak vyjádřili svůj názor.
Já vím, že je to děsná teď děsná sranda být na kandidátce ale k čemu? Je to kontraproduktivní. Mimoto Vás upozorňuji, že jsem lidovec a moji rodiče byli lidovci a jejich rodiče …. Ze své zkušenosti vím, že se nepřikláněli střídavě napravo ani nalevo, ale byli zásadoví a tudíž perzekuovaní. To, že lidovci jsou bezpáteřní to je mediální obraz, který se vytvořil před minulými volbami a který je pro konkurenční strany velmi výhodný. Jinak samozřejmě i u lidovců jsou záporní i kladní politici.
Zdraví
A. Baumová
***
30.4.2002
Pane Hutko,
máte muj hlas ;-)
1 Love
DJ Kaya
***
30.4.2002
Milý Jardo,
vidém situaci podobně. Taky budu volit sám sebe – kandiduju za Naději. Jsem ten volič, co se rozhoduje dolní polovinou těla (Monika se mi líbí).
Zdravím Petr Jánský
***
30.4.2002
Vazeny pane Hutka,
odstrante prosim moji adresu z Vaseho mail-listu. Myslim, ze tento styl propagace vlastni osoby nemate zapotrebi.
Michal Uhde
***
30.4.2002
Pane Hutko,
v souvislosti s vaším prohlášením mne napadá, že by nebylo nezajímavé udělat s vámi povídání pro naše noviny. Předem hlásím, že je to část Superu, která nepíše o drbech, ale uveřejňuje normální lidské rozhovory. O Balbínově poetické straně už jsem slyšela a je mi sympatická.
Chcete-li, ozvěte se Zuzana pšenicová, Super – přílohy
***
30.4.2002
MILEJ JARDO, děkuju Ti za mail.
Moje pozice je jiná. Ty víš,že jsem byl pro drastické zásahy proti bolsevické nomenklature, ale sametáci to posrali a bolsevik se zas roztahuje po celé zemi v alianci s mafiány Klausova rezimu. Já jsem pojal pred radou mesícu plán – postavit do voleb za prezidenta OTAKARA MOTEJLA. Dokonce jsem napsal pro volby muzikál. Ale vsude byl odmítnut: ZE CESKÝ CLOVEK NEMÁ ZÁJEM O POLITICKOU SATIRU. NICMÉNE se dále snazím ziskat pro Motejla nominaci a hledam podporu u soc dem, dvoukoalice a vsechz,kdo jdou proti Klausovi a jeho mafii. Takze agituji lidi,aby volili nektere z kandidátu techto stran.
Momentalne budu v Cesku jen v Treboni na setkání PEN klubu (3.-5. máje). ALE potom zacátkem cervna. Prihlasím se Ti.
Jako útechu ti posílam svou prednásku pro PENkluby.
AHOJKY TRINKY
***
30.4.2002
Mnoho stesti preje
Jarda Suk
***
30.4.2002
Mimochodem – poprve jsem se stal clenem strany, at už jsem jeste zalozil ja, u nas v Knivste. Kandiduju na 6. miste! Ovsem v mistni strane jde o neco jineho, zejo. Opravdu jsem taky bezradny, koho volit, kdyz clovek vidi to spektrum v Cesku. Tady zakladaji stranu Kacera Donalda obycejne, casto dostava vic hlasu nez opravdove strany. Cert vi, treba se dostanes pred nej.
***
30.4.2002
Jaroušku, jasněže Ti fandím, ostatně, už táááák asi 30 let (kdyže jsme to chodívali do vinárny ke Zpěváčkům a pak i sedávali někdy “u nás” v malém bytečku v pasáži ve Václavské 14 nebo u Vás doma v bytě krásných barevných hadrových hraček a malého Vavřince…)
Řekla bych, že to mohlo být opravdu kolem 1972. Paks mi ještě zazpíval na oslavě promoce v prosinci 1973 (přijels v noci po koncertě v Olomouci (?) zavolal z budky a došla jsem si dolů pro Tebe…) u Kohoutů na Hradčanském a pak už sis vyrazil, s těmi cos tam potkal, vlastní cestou…Už tehdy se přítomný Alex Koenigsmark choval k Tobě jako blbec a navždy si to u mne rozlil, taky mě pak intenzívně udával.
Noo,
ale proč se ozývám: možná bys nám mohl dát vědět, kdo se Ti z kandidátů soukmenovců (soustraníku BPS :-)) vlastně líbí – kromě sebe – s kým do té party vlezls a máš TY k němu důvěru?
Jinak zlom vaz!
Moc to, co nás čeká, ale veselé a poetické není ani za mák.
Srdečně Káča
***
30.4.2002
Vážení, nemůžete si najít jinou cestu propagace?
Vaše politické sliby mne vážně unavují. Až mi slíbíte, že každý normální člověk nebude ze svého platu živit ještě 3 válející se doma lidi a sám žije z platu do platu. Že normální člověk má šanci získat slušné bydlení a nemusí se bát, když se vrací z práce večer domů, že ho někdo přepadne.
Takže si vaše keci, pravice, levice strčte někam a začněte něco pro to vážně dělat!!!!!
V.Voříšková
***
30.4.2002
Vazeny pane Hutko,
musim priznat, ze Vase kandidatura do PSČR, ve mne vyvolala či znovuvyvolala radu uvah, kterymi se poruznu zaobiram.
V teto souvislosti jsou na tema osobni charakter a jeho pripadne zkrouceni diky politice resp. vstupu do politiky. Predesilam, ze nejsem natolik dusledny, abych cerpal informace tzv. z prvni ruky, ale vesmes se spokojim s tim co prezentuji media, coz muze byt obcas dost zkresleno, na druhe strane jak se rika: neni sprochu… Konkretni zkusenost s Klausem, mam cca s poloviny 90. let, kdy jsem byl na tenise na tehdejsim czech open, nahle do vip loze vesel “ON” a temer vsichni (nebo to na me alespon tak pusobilo) povstali a ve stoje nekolik malo desitek vterin aplaudovali – jestli to tak fungovalo vsude, tak se skoro nedivim, ze i bezesporu silna osobnos Klausova, musi podlehnout pocitum zbohsteni, (mimochodem bylo krasne resp. tragicke jak ve vcerejsi “sedmicce” kde Zeman dostal na “rozloucenou” original nejakeho vtipu a na Klause zbyla “jen” kopie – se (Klaus) dusil vzteky.
Druha uvaha miri jeste vis a to k samotnemu Havlovi. Tady nemam zadne osobni postrehy (na rozdil od Vas – byl by bezesporu zajimavy Vas nazor, protoze, vy Havla znate minimalne z dob disentu) tak mne prijde, ze (vypujcim si jedno prirovnani z uvahy od p. O. Janoty) by byl ze sebe zhnusen, kdyby Havel “chartista” videl tehdejsima ocima Havla “presidenta”. (osobne si myslim, ze velkou roli zde hrali jeho dve manzelky)
Treti uvaha (jiz se blizim k Vam .-)) ) je opet osobni zkusenost: napsal jsem mailem Mertovi, a on se neozval (nijak se me to nedotklo, mohu predpokladat, ze dostava stovky mailu (ironie), nebo, a to je pravda, ze nejaky novak je v podstate nikdo, nebo treba i mail nedorazil…) kazdopadne, vy jste se ozval, a uz nekolikrat obohatil (nebo radeji zpestril) me nazory, coz pro mne znamena, ze se stale pohybujete i na elementarni bazi meziliskych vztahu. A nyni k vasi kandidature. Po precteni vsech prohlaseni, chapu vasi kandidaturu jako happening, ktery, nema nadeji na uspech a z meho pohledu je to tak dobre. Ta politika, je desna mrcha a asi casem semele kazdeho, alespon ta nase pobolsevicka. Je pravda, ze takovi lide jako vy, by ji posumuli dal, a ti dalsi zase dal, ale sami by se mozna museli “obetovat”.
Omluvte prosim moji uvahu na toto tema – vim, ze je troufale (osobne vas neznam) a asi i neslusne projevovat pochyby o nekom, koho poradne a vlastne vubec neznam, ale trochu sobecky bych Vas mel mit takoveho, jakym jste byl a jste dosud… Sam nejsem zadny hrdina, moje nevole s minulym rezimem se projevovala tak, ze jsem do strany nevstoupil, (i kdyz tlaky, nekdy i docela silne a z nejruznejsich stran byly), a snad jsem se stykal “hrdinne” s lidmi, kteri byli skutecne odvaznejsi. Chartu jsem nepodepsal – nebyla moznost – (bylo mi 10), ale nekolik vet uz ano – dokonce mi to kamarad nabidl, ale ja zbabele odmitl: “ze pry z vysoke skoly coby zamestnance, me mohou vyhodit nato sup”, dodnes me to mrzi, ale nenalhavam, si, ze kdyby slo zase o nejakou represi, tak bych asi zase “selhal”. Sam nejsem zadny spisovatel, ale kdyz jsem diky Vam znovu docela hodne o techto situacich premyslel, tak jsem si rekl, ze Vam napisu.
Tolik k memu kadrovemu profilu a jeste jednou odpuste, (uprimne receno pevne verim, ze nejste tak jesitny jako treba Klaus, jinak bych takhle asi nepsal)
S uctou s pranim pekneho dne Daniel Novak
PS: poslu Vam samostatne mp3 soubor s tou Janotovou uvahou
***
30.4.2002
Vážený pane Danieli,
je mi líto, že jsem otázky nestihla poslat hned (dělám páté přes deváté), ale doufám, že není příliš pozdě (tak jako tak anketa trvá až do voleb, a kdybychom se dnes mou vinou minuli, budu Vám moc vděčná, když mi odpovědi pošlete příští týden).
Otázky jsou následující:
1. Kdo vyhraje volby?
2. Kdo bude příštím premiérem?
3. Jaký problém by měla příští vláda vyřešit?
děkuji Vám za ochotu a přeji Vám krásný víkend.
Daniela Iwashita
***
30.4.2002
pěkný den,
rozesílání nevyžádaných e-mailů není ten pravý způsob jak získat voliče. Promě každý kdo něco takového provádí není příliš chytrý na to aby vymyslel něco tvůrčího. Takže můj hlas těžko získáte. s pozdravem Lukáš Havlas
***
30.4.2002
Jsme pro legalizaci, hodne uspechu.
Charlie a Jirka
***
30.4.2002
Diky!
To nezní spatne!
At je to jak chce, je to muj prvni pripad, kdy me nejaky politik oslovil primo & konkretne!
Hodne zdaru !!
Honza Kubánek
***
30.4.2002
Preposilam
Balbinka ma me sympatie a podporu, umistil jsem linku na ne na vybrane politicke linky:
www.darius.cz/zvon
a na vsechny politicke linky:
www.darius.cz/ag_nikola/index_linky.html jako politik byste si mel prostudovat muj slovnicek na
www.darius.cz/ag_nikola/index_slov.html
Vasim prvnim ukolem je vytvorit pevne jadro, do ktereho neproniknou agenti soucasneho fasistickeho rezimu. Pokud budete nekdy na pochybach, kdo je agent a kdo ne, mohu Vam na zaklade svych dlouholetych zkusenosti z ceske a slovenske politiky poradit
DN, Ostrava
PS: Fosil, to je prezdivka? Take si nekdy tak pripadam.
PPS: Grillet: Pozor na jednoduche myslenky: http://www.lidovky.cz/archiv.asp?r=porientace&c=L099A15A&d=27.04.2002
PPPS: Zarazuji Vas do mailing listu sve politicke konference. Kdybyste mi chtel usetrit praci, zaregistrujte se na serveru Pandora.cz do konference zvon, nebo pomoci formulare na www.darius.cz/ag_nikola/formular.html kdybyste politiku (cca 7 zprav tydne) dostavat nechtel, napiste mi
***
30.4.2002
Mily Jardo,
Tve predvolebni prohlaseni me nadchlo. Ano budu volit Tebe. Tim spis, ze mi ještě nikdy zadny politik nenapsal. Mam z toho ohromnou radost a tesim se az si budu moci Tvou urnovou fotografii zavesit nekam na cestne místo (prosim urcite mi ji posli – dam si Te na web). A jednou az budu mit vnoucata, tak jim Te budu ukazovat a rikat, hle jak vysoko jsem to dotahl. Tenhle politik mi jednou poslal e-maila!
Ale netesi me, ze muj hlas propadne. Takze asi budu volit jako kalisnici a to podoboji. Zvolim Tebe a pak Rumlovy pohrobky. Trapi me, ze jsou to Sarajevsti atentatnici, ale na druhou stranu, jejich predsedkyne se mi moc libi. Libi se mi jeji nazory, libi se mi jeji pristup k zivotu, libi se mi ze je z takove diry jako je Krnov a v neposledni rade se mi libi, ze se zabyva astrologii (jinymi slovy veri ve vyssi moc – není materialista). Takovy clovek nemuze byt spatny a i když jeho okoli bude stejne jako vsude jinde ve svete parazitni, tak se ji pokusim podporit. Třeba se ji podari, alespon něco nekde prosadit.
Ja osobne jsem toho nazoru, ze co si clovek neudela sam, to nemá a s tim co nemohu zmenit, tak se alespon snazim zit, tak abych se nemusel stydet.
Preji Ti velky volebni uspech a pozdravuj zenu … nemá to jiste s Tebou lehke :).
Krasny slunickovy den Milan Gelnar
***
30.4.2002
Pane Hutko,
Jsem jedním z členů klubu Vašich příznivců. Za všechny Vaše občasné zprávy děkuji, ač na ně normálně neodpovídám. Hlavně z ohledu na Vás – kdyby Vám totiž většina lidí většinou odpovídala (a vy zase jim), tak Vás to zcela zahltí vyřizováním bezvýznamné korespondence.
Tentokrát ale dělám hned několik vyjímek. Ač jako “IT manažer” jsem v principu proti posílání jakýchkoliv “lavinových zpráv”, v tomto případě jsem Vaši zprávu přeposlal několika desítkám svých přátel (byť bez přílohy), protože to velmi dobře vyjadřuje i mé pocity z předvolební situace.
s pozdravem a špetkou podpory Jan Klocperk
***
30.4.2002
Milý příteli,
rád bych Vás přesvědčil/oval, že “letos” (?) nepropadnou všechny hlasy (“neboť není koho volit”). Hlasy všech, kdo uvažují podobně jako Vy (a je jich mnohem víc než pět porocent), lze soustředit jedním směrem: tím není a nemůže být poetické poraženectví. Už nyní se mnozí rozhodli podpořit stranu Zelených. Jsou mezi nimi lidé z Bradýsského fóra = Jakub Patočka, jemu podobní a jim (i Vám) podobní. I kdyby tato formace na pět procent nedosáhla teď, dosáhne na ně příště (nesmíme uvažovat jen v horizontu jedněch voleb).
Ale už teď funguje jako ferment “novodemokratické” koalice antizemanovských sociálních demokratů a křesťanských demokratů (čtěte Literární noviny?).
Takže prosím: vložte své úctyhodné jméno do kampaně, která má budoucnost!
Váš Jaroslav Šabata…
***
30.4.2002
Ahoj Jardo,
Diky za program. Mam stejny nazor na basniky v politice jako Plato. Je tam nejaky kandidat, ktery nekouri, nechlasta a chodi brzo spat? To by me uplne stacilo. Volil bych vegetariana, ktery ma rad cokoladu a bojuje s marxisty. Pozadovat zakladni politicky vzdelani (Machiavelli, “Princ”, Thucydides, “Peloponeska valka”, Sun Tzu “Umeni valky”) by bylo asi prilis naivni. Plato pise, ze nekteri lide jsou rozeni otroci.
Podle Marxe jsou si vsichni rovni. Na farme jsou nektera zviratka dokonce rovnejsi…
Zdravi v.
***
30.4.2002
Než jsem stačil přečíst tvé volební prohlášení, poslal jsem do Lidovek odpovědi na otázky, které mi poslaly. Nejsem si ovšem jist, zda nebudu volit tebe.
V každém případě mi posílej další prohlášení.
Zdravi Milan Daniel
***
30.4.2002
Máš to nabité, tak třeba, jak se zklidní čas a vrátíš se ……dávám šanci podzimu..to se pouští draci…jinak čtu..
Docetla…, nezklamalo….: jiní si ke zvolení natahují až trhají trika, tak to nepřežeň- v duchu svých slov – neb nebudeš opět povolen… či ať se proti vše neobrátí, včetně sloV, neb vyvol=lovy/i/v vyvolen=…, volbach, nedovol…
Však vem vážně …ja te podpořím, neb chci si užít svého práva, tak aby mě nebolela hlava….co se tvé ženy týče, vybrala si tě žes Býček, proto s ní nebojuj a buď rád že za vola muže nechce brát.
Ahoj Eva S.Přerov
***
30.4.2002
Dobrý den, pane Hutko,
nevím jakými cestami se Vaše prohlášení dostalo ke mně, a tak bych se měl představit – Jmenuji se Jan Smolík a jsem šéfredaktorem Mateřídoušky. Trochu ten časopis zkouším posunout – rozšířit jeho záběr a v tom lepším smyslu slova zesoučasnit.
Dostal jsem od Vás Vaše volební prohlášení, no koukám na to, asi nejsem “ten pravej cílová skupina”… ale proto nemajluju – když už jste se mi zjevil v počítači – neměl byste chuť poslat mi nějakou nepolitickou poezii nebo kratší prózu, která by svou vtipností, originalitou, chytrostí a neinfantilitou a vůbec oslovila, pobavila a zaujala děti ve věku cca od 8 do 11 let, jejich rodiče a učitele – neb dobrá věc pro děti nemůže být nezajímavá pro dospělé – si myslím…
Ozvěte se mi, prosím na tuto adresu nebo na jan.smolik@wo.cz
Přeji hezký den a přeji hodně úspěchů v poezii!
Jan Smolík, Mateřídouška
***
30.4.2002
Vážený pane Jaroslave Hutko!
Není mi sice jasno, proč jste svým prohlášením oslovil (mezi jinými) právě mne, ale jsem tomu rád. Nevím sice, zda Vás podpořím přímo ve volebním boji, ale chci Vám vyjádřit svoji podporu a obdiv jako člověku. Volit Vás nebudu z toho prostého důvodu, že trvalé bydliště mám v Brně (to je na jižní Moravě) a tam Vy nekandidujete, a mně se nechce vybavovat si voličský průkaz a volit jinde.
Již dříve jsem se však rozhodl, že pokud vůbec k volbám půjdu, tak dám hlas nějaké “marné” straně, která se do parlamentu nedostane. Mé důvody se v podstatě shodují s tím, co jste tak trefně pojmenoval Vy. Pokud bych volil v Praze, dal bych svůj hlas Vám a to nejen díky Vašim dosavadním životním postojům, krásným fejetonům a povídkám, takřka obrozenecké vydavatelské činnosti, a hlavne díky Vaši hudbě.
Takže Vám popřeju, ať ty volby dopadnou dobře a naše děti (spíš děti našich dětí) ať žijou v lepším světě.
S pozdravem Jiří Janeček
***
30.4.2002
Gratuluji. Teda koho to mám volit? Přeji příjemný den.
***
30.4.2002
Vážený pane Jaroslave
Je to usměvné, takové haškovské v mezích zákona. Nicméně přece jenom budu volit jinou stranu. Věřím, že je to správné. Budu volit ČSSD.
Vím, že Vám to pravděpodobně připadá nemožné, ale já jsem příznivcem vlády ČSSD a jsem rad, že se podařilo to, aby vládla. Považuji ji za velmi dobrou (v porovnání s předcházejícími). Vím, že Vám pravděpodobně připadá nemožné, ale já považuji opoziční smlouvu, za pozitivní statnický čin, nikoli za odsouzeníhodný komplot dvou ješitných a mocichtivých pánů.
Vím, že se Vám to bude zdát nemožné, ale já považuji Miloše Zemana za velmi schopného předsedu vlády i vládní strany. A to i přesto, že je tak ústnatý. Já ústnatý nejsem a ústnanost (i tu jeho) považuji za velký hřích. Přesto jej považuji za morálnější autoritu, než hafol seriózních mužů diplomatického slova ať řečeného či psaného ať už od novin či odjinud, kteří jako jeden muž jsou ochotni a schopni bez sebemenšího náznaku sebereflexe napsat cokoli o komkoli a tvářit se jako morální tzv. hlídací psi demokracie.
Nejsem členem ČSSD jak by se mohlo zdát a ani osobne neznám žádného člena ČSSD.
Vím, že tento text není obvyklý a nevyčetl jsem ho v žádných novinách. Přestože noviny pravidelne čtu a politické porady v televizi tu a tam sleduju. Neznám ani nikoho z mých známých, kdo by se hlásil k tomu, že bude ČSSD volit.
Myslím, že dnes není statečnost napsat něco negativního o vládě. Myslím, že statečnost je postavit se proti skutečne síle, která ovládá veřejné mínění. Já tuto sílu nazývám duchem doby a ten zahrnuje (aspoň u nás) většinu novinářů, redaktorů a jimi uznávaných odborníků na různé oblasti. Tato síla (duch doby) je schopna mnohem učiněji ublížit komukoli mnohem více než premiérova ústnatost.
Tento duch doby se proměňuje a za těch 11 let od r. 1989 se částečně v mnohych věcech proměnil. Myslím, že jsme všichni obětí sve vlastní doby mě nevyjímaje. Doufejme jen, že se nam tu a tam přihodi moudrost a pravdivost našich postojů.
Vy jste tuto pravdivost už v životě prokázal za éry komunizmu. Proto nepochybuji o Vaší pravdivosti ani teď.
Čas ukáže, na čí straně byla v tomto případě moudrost.
s pozdravem Kamil Stec
***
30.4.2002
Tvou kandidaturu za Balbínku samozřejmě podpořím, právě si na to dávám velkej rum.
Žbluňk
Vše zlé je pro cosi dobré, pokud Tě nepodpoří část Tvého harému, můžeš se učit oponovat už doma. Budeš ve volebním boji odolnější.
HUTKA NA HRAD
———-
Jenže, já si to představovala před dvanácti lety jinak.
Dupat nožičkama asi nepomůže, tak volba ostane na Balbínce.
Co říkáš Sváťovi?
Mám o něj docela strach, pamatuješ na tu televizní radu, zhnuseně odešel a v parlamentu to bude asi hustý…..
Ahoj a dík za nově poslanou poštu Bára
***
30.4.2002
Jardo,
potkají se dva a jeden se ptá druhýho: “Koho budeš volit?”
”No přece komunisty!” odpovi ten druhý.
Ten první pokývá souhlasně hlavou a zeptá se: “Nojo, ale ze který strany?”
Vašek
P.S. Kdy půjdem na pivo?
***
30.4.2002
Bohužel jsem otevřel jenom první stránku přiloženého projevu. Nebo jich víc není?
S pozdravem a s přáním úspěchu J. Vančát
***
30.4.2002
VOLÍM a posílám dál Jarka
***
30.4.2002
Říkal jsem si, že se na letošní volby vykašlu, takže můj hlas máš.
M.Martan
***
30.4.2002
Milý Jardo, nespěchám rovnou Ti odevzdat svůj hlas, to ještě zvážím, ale ráda bych Tě informovala, že do Tvé volební kampaně se v samém počátku vloudila chybička. Po přečtení Prohl.č.1 jsem se těšila, jak si počtu v projevu, ale ouha… ať jsem dělala co dělala, nepodařilo se mi ho otevřít. Neměl bys ho ve Wordu? Jinak ho budeš muset rozdávat na nárožích… (Na Říp za Tebou nepolezu!) Ještě zkusím doma hledat na těch internetových adresách, ale už teď mám obavu, aby mi něco (třeba podstatného) neuniklo.
Volbám zdar! Jarmila
***
30.4.2002
Ahoj Jardo!
Díky za zprávu. To jsou mi událostě… Nicméně, Tvůj “Projev” jsem si nepřečetl, protože ho nedokážu otevřít. Co tak mi jej poslat v nějakém rozumném WORDU, který můj primitivní počítač umí schroustat. Já ten “Projev” pak třeba i vytisknu a vyvěsím v M-klubu. Já jsem skoro pro každou psinu.
Dík, …a mnoho štěstí přeje Karel Prokeš z Valmezu
***
30.4.2002
Pane Hutko,
před časem jste mě prosil, abych si vyškrtnul kontakt na Vás ze svého adresáře. Udělejte prosím to samé (už jsem Vás o to žádal) a neposílejte mi nevyžádané maily. Vůbec mě to nezajímá.
Děkuji a jsem s pozdravem Jan Paul
***
30.4.2002
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za informaci a přejeme Vám i Balbínově poetické straně hodně úspěchů ve volební kampani.
Pěkný den a nashledanou -
za Informační kancelář Úřadu městské části Praha 6 L. Vilímová
***
30.4.2002
Bohužel se musím omluvit, leč Vaše volební prohlášeni raději na http://vulgo.net nedáme. Chceme naši již tak krajně politickou internetovou revue udržet apolitickou a hlavně avolebni. Jakýkoli text, který nebude mít – byť velmi hezký, milý a lidský leč – předvolební “tón” uvítáme. Klidně o straně, klidně o volbách.
Jinak držím palce. Nesmí to přestat být legrace, i když, pravda, do smíchu doopravdy moc není. Ale třeba nastane malý zázrak … pár procent se může urodit.
Program s dovolením rozesílám dál.
S přátelským pozdravem Kuba Jirsa.
***
30.4.2002
Jardo – a teď si představ, co by se stalo, kdyby Tě zvolili.
Vašek
***
30.4.2002
Připojuji se k vaší ženě, neboť chápu, že takového arogantního kandidata volit NEBUDE.
(nechápu důvod, proč s váma vůbec může žít).
***
30.4.2002
Vážený pane Hutko,
děkuji za prohlášení a dovolte malou poznámku. Nechte už konečně různá prohlášení a dejte, když už, dohromady kvalitní volební program. Vaše snaha vymanit se ze zodpovědnosti za naši budoucnost a hlavně vymanit se ze spoluúčasti na této budoucnosti je slaboduchá a hlavně nic neřešící!!! Vaše charakteristika současného stavu je poměrně trefná, ale troufám si tvrdit, že takováto Vaše aktivita na ní nic nezmění, ba naopak. Ještě více rozmělníte poněkud jednobarevné volební a politické spektrum o další nic neřešící seskupení s rádoby oduševnělým až přihlouplým názvem a nic se nestane.
Nechte to tak, pane Hutko!!
Nebo se do toho dejte s vervou, ale do něčeho skutečného, s nadějí na přežití!!!
S pozdravem, Robert Fajfr, Trutnov
***
30.4.2002
Vážený pane Hutko,
srdečně vám gratuluji k vaší kandidatuře a budete mít můj hlas. Z úplně stejných důvodů, jaké ve svém volebním prohlášení uvádíte, jsem se samonaverbovala do “naděje” – už jen k tomu jménu.
Myslím, že s Klauzem to dopadne jako s Brežnevem a dalšími potentáty obdobného kalibru: jediný způsob odchodu z funkce bude ve futrále a pod kremelskou věž. Asi nám tady ta sjednocená strana bývalých zaměstnanců prognostického úřadu ještě vydrží – ale kdo ví: třeba se někomu podaří se mezi ty mudly vetřít.
srdečně zdraví, Klára veselá Samková
Pane Hutka, co mi to děláte?
Už jsem byl tak krásně vyrovnanej se svým rozhodnutím ZAS nejít k volbam a teď Vy mě takhle vikláte.
Viklejte nás dál!
Váš Mirek Kutílek
***
30.4.2002
Zdravím Tě, Jardo.
Tvoji poštu čtu, akorát jsem málo aktivní v reakcích na ni. Držím Ti svoji poetickou pěst! Já jsem zatím ještě velmi nerozhoupaný, přesne ve smyslu Tvého textu (viz výš nebo v případě e-mailu viz níž).
Pavel Dobeš
***
30.4.2002
Jardo, na Jihlavsku asi nekandiduješ, viď? Koho mám teda volit já? Plně sdílím tvé pocity. vyřiď tvé ženě, že ji prosím, aby tě volila. A ať mi vzkáže, koho by chtěla volit, když ne tebe. Já je případně budu volit místo ní a tak to bude v pořádku, naše hlasy propadnou všechny pěkně tak jako tak.
Ahoj Jaromír
***
30.4.2002
Pane kolego,
mohu vědět, jakým způsobem jste se dostal k mojí e-mailové adrese? Považuji za krajně neseriózní, ba přímo za drzost, když mi někdo posílá nevyžádané, ještě ke všemu cca 80kB veliké smetí. Až bude připojení k internetu zadarmo a přes optická vlákna, bude mi to buřt, ale teď mne to může jen a jen naštvat.
Máte-li potřebu se někde projevit, zkuste nějaký park, tam to nikomu nebude – a zaplať pan Bůh – ani nesmí vadit.
Děkuji a přeji hodně úspěchů ve volbách (mimochodem, v tom textu máte, bohužel, pravdu)
Petr Škoda
***
30.4.2002
Rozhodl jsem se volit BSP dokonce ještě dříve, než jsi přijal kandidaturu. (Takhle mne to ovšem těší dvojnásob.) Důvod je jasný: vše, co jsi napsal, mohu bez výhrad podepsat.
František Kostlán
***
30.4.2002
Jaroslave,
držím Ti palce a věřím, že tvé volební ambice budou naplněny a pokud to nevyjde tak ať je aspoň sranda, když už to za moc nestojí. Třeba se Vašeho volebního programu chytne některá sobě vyvolená strana a vyhlásí ho za svůj, jak je dobrým zvykem.
Ahoj Petr V.-Rumburk
P.S.: ještě jednou díky za nezapomenutelný zážitek z tvého vystoupení.
***
30.4.2002
Milý Jaroslave,
je to prima a já se budu snažit dělat vhodnou propagandu, bylo by vynikající, kdyby ses do Parlamentu dostal, páni politici by se museli chytit za frňák.
Budu se tešit na další předvolební prohlášení
Doufám že si toho pár lidí všimne.
Zdraví ivanT
***
30.4.2002
fosile -
jdi do housli, anžto Kdo jsi?
martin
***
30.4.2002
Ahoj, Hutko, zašli mi, prosím, informaci, do které urny, či háje, mám vložit nebo zařvat svůj hlas … držím palce a ahoj
herec z Brna – Martin
***
30.4.2002
Vážený pane Jaroslave,
jen houšť a více a více orchestrů slepých houslistů!!!!!!!! S radostí si všímám, že tentokrát se do parlamentu začíná hlásit víc a víc “normálních” nebo když už deviantních, tak pozitivně, ČLOVĚKŮ. Zrovna nedávno jsem zatoužil alespoň po kroku od nelaskavého Kocourkova ke Kocourkovu laskavému. Tak to tak vypadá, že tuto vývojovou etapu bude možné přeskočit.
Hlásím se do Vašeho volebního štábu. Vaším volebním prohlášením jsem zahltil nebožáky a božáky v mém adresáři.
Protože bořit je snadné, měl jsem obrovskou chuť, vyprovokovat masivní jednotné nevolení (k tomu bychom se, my Lid Český snad nechal vyprovokovat – v jednotnosti a masovosti máme jakous takous, třebaže neslavnou, tradici a je to sdostatek rebelantské, aby se to chytlo). Jestli by se pak po vítězství fašistů, kteří si říkají komunisté nebo fašistů, kteří si říkají národní, pravicoví a kdoví jací podařilo vyrazit do ulic, svrhnout je a začít znova alespoň trochu lépe, toť spíše sci-fi.
Tak moc a moc děkuji, že mohu jít k volbám a nemusím vymýšlet nesmysly. Mimochodem, asi jste si všiml, že pan Klaus prohlásil, že po volbách půjde do koalice se “Zemanem” a ostatní na tom jsou taky tak. Možná chtěl své politické souputníky jen trochu pošpinit, aby byli stejně šediví. Nicméně mi přijde, že každý pozorný posluchač slyšel to, co je i ve vašem volebním prohlášení č.1. Máme moc, nějak si ji mezi sebou vyhandrkujeme a vy si dělejte co chcete. Hlavně že v zásadě fungujete, tak jak se nám hodí. A kdo bude president? Tomáš Halík je zřejmě za současného stavu myslí neprůchodný (teď ještě k tomu pan Vlk v Temelíně a co o své návštěvě řekl…). Nějakou ženu by to chtělo!
Mějte se dobře, konec žertů, už máte dva hlasy a co dva, tři. Manželka Vás volí taky.
Vítek Beneš
***
29.4.2002
Jardo, na Jihlavsku asi nekandiduješ, viď? Koho mám teda volit já? Plně sdílím tvé pocity. vyřiďt vé ženě, že ji prosím, aby tě volila. A ať mi vzkáže, koho by chtěla volit, když ne tebe. Já je případně budu volit místo ní a tak to bude v pořádku, naše hlasy propadnou všechny pěkně tak jako tak. Aho Jaromír
***
29.4.2002
Dobre poledne,
ani nevíte jak moc bych vašemu hlavnímu kandidátovi přál aby ho zvolili. Tedy, určitě mu to přeji víc, než si to přeje on sám. Sice jsem zatím jako volič zodpovědný rozhodnut mu svůj cenný hlas nedopřát, ale stejně jste nejsympatičtější. Brzo se podívám i do té hospody (to pivo je nelidově drahé, ale jen o málo). Politice zdar! Voličum nazdar!
david sanda
ps: ta reklama na spodku stránky je HODNĚ rušivá…
***
29.4.2002
Do tý prdele, konečně mám motivaci jít k volbám.
Tady posílám kulturní vložku (nepoužitou a bez křídel)
musím se už brzo vožrat, jinak se z toho poseru, tak jen dopíšu nějaký článečky a utíkám upadnout do Tvé náruče, Jiříčku
Bára Kašparová
***
27.4.2002
Milovaný Mistře Zpěváku (dnes už :))
Jen tak dále! Posílejte projevy! Víc projevů! Myslím, že bych Vás moc a moc chtěl v PS! Konečně opravdu můj zástupce… Budu držet palce i všech co potkám!
RA
***
21.4.2002
Vážení spolusoudruzi v boji,
já vás zdravím a posílám další dva projevy.
Jinak navrhuji volební heslo: Nevolte Klause, volte Jirouse, je to větší magor!
Zdravím – Jarda Hutka
***
18.4.2002
jojo, přednosní hlas dostane Hudka a druhej Magor, pozdravujte je oba
ahoj Michal Šnobl, Software Engineer
***
18.4.2002
Včera jsme s Vavřincem Korčišem navštívili Vaši hospůdku. Jsme nadšeni.
Vavřinec je prezidentem komunity Pasekářů (hospoda Paseka) a já jsem prezidentem katolické komunity Sv.Antoníčka. Všichni naši členové budou dobrovolně volit Balbínovu poetickou stranu – pod sankcí vyloučení z jmenovaných komunit + trestná runda. V pátek provedu osobní agitaci v hospodě Rudolfinum – Kubesova komunita trosek exilu a RFE. Další agitační akci rozjedu počátkem máje na návsi šumavské dědinky Lešišov, při stavbě májky a pití několika sudů piva v souvislosti se zásadním problémem, zda si Potužák vezme Potužákovou či nikoliv. Bohužel nemohu k volbě Balvínovy partaje přemluvit příznivce Rejžkovy a Justovy Katovny, neboť jsem příznivcem jediným. Jako emeritní prezident Klubu Karla Kryla budu k volbě BPS nutit i členy tohoto spolku, byť se Karel s Jardou bytostně nesnášeli. Možná byste měli uvažovat o koalici s Benýškovou Platónskou jeskyňkou. Balbínova poetická strana jest pro nás jedinou nadějí – tedy pro ty, kteří blijí při pohledu na ty věčně stejné blbé ksichty a pitomé kydy našich představitelů napříč politickým spektrem.
Zdraví Vás Martin Štumpf – rovněž přítel Paula Verlaina (dobře vím, že strop lokálu je vězením).
***
12.4.2002
Dobrý den milá strano, i já z města Uherské Hradiště, kde působil Balbínův kolega Felix Kadlinský, ač nemohu nikde kandidovat (bych stranu svým jménem nepoškodil), věřím volebním preferencí BPS.
ředitel Stanislav Nemrava zde.